Panel Administracyjny > Szybki start > 

Szybki start

Obejrzyj poniższy film i poznaj możliwości panelu administracyjnego Locon Health Care

Dowiedz się więcej

Do czego służy…
Panel administracyjny Locon Health Care

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych klientów przygotowaliśmy nasz autorski panel administracyjny Locon Health Care.  W  szybki sposób możemy go skonfigurować odpowiednio do Twoich wymogów począwszy od zarządzania urządzeniami, przeprowadzanie zdalnych pomiarów skończywszy nawet na obsłudze zdarzeń alarmowych – to co znajdziesz w panelu administracyjnym Locon Health Care zależy w całości od Twoich potrzeb.

 

Panel administracyjny Locon Health Care
Logowanie

W trakcie wdrożenia, otrzymałeś od nas unikalny link kierujący do panelu administracyjnego Locon Health Care oraz hasło, to wszystko będzie Ci potrzebne do zalogowania się do panelu.

Numer telefonu

Wpisz numer telefonu (sam ciąg 9 cyfr bez żadnych myślników czy spacji), który został zgłoszony w trakcie wdrożenia.

Hasło

Wpisz hasło, które otrzymałeś od nas w trakcie wdrożenia (mogłeś je także otrzymać mailem po wdrożeniu)

Zaloguj

Jeśli wpisałeś wszystkie dane poprawnie kliknij na przycisk zaloguj aby przejść do panelu

Menu nawigacyjne
Jak poruszać się po panelu administracyjnym

W lewej części ekranu znajduje się główny panel nawigacyjny, dzięki niemu szybko przejdziesz pomiędzy poszczególnymi sekcjami.

Pomoc - Szybki Start

Przycisk ten prowadzi do niniejszego poradnika.

Mamy nadzieję, że znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje 

Dashboard

Panel Startowy z wykresem zdarzeń zarejestrowanych w ciągu ostatniego tygodnia, informacjami na temat Firmware etc.

Zdarzenia

W sekcji zdarzenia, wyświetlisz wszystkie posiadane urządzenia wraz informacjami o zdarzeniach jakie miały miejsce. Za pomocą filtrów możesz wskazać jakie zdarzenia interesują Cię najbardziej.

Urządzenia

W tej sekcji znajdziesz wszystkie urządzenia przypisane do Twojego panelu administracyjnego. W łatwy sposób także możesz zarządzać nimi oraz generować podstawowe raporty.

Statystyki

Tu znajdziesz wszystkie podstawowe dane o urządzeniach, w tym informacje o najczęściej wzywających pomocy opaskach czy wersji oprogramowania.

Obsługa Klienta

Nasz zespół wsparcia technicznego jest zawsze do dyspozycji pod numerem telefonu: +48 91 469 60 15

Urządzenia
Przeglądanie i filtrowanie

Sekcja panelu administracyjnego Locon Health Care Urządzenia. Na tej zakładce znajdziesz podstawowe informacje związane z urządzeniami oraz możliwość sortowania po poszczególnych aspektach dotyczących urządzeń.

Urządzenia

Możliwość szybkiego i prostego wygenerowania Raportu z listą wszystkich urządzeń

Status konfiguracji

Podsumowanie ilości urządzeń o danym statusie Konfiguracji

Sortowanie urządzeń

Sortowanie urządzeń po: Nazwie urządzenia, numerze telefonu, IMEI, Poziomie naładowania baterii, Typie urządzenia, Statusie konfiguracji

Urządzenia
Przypisywanie danych pacjenta do opaski

W celu ułatwienia identyfikacji opaski w panelu administracyjnym Locon Health Care możemy w łatwy sposób wprowadzić lub zmodyfikować dane Pacjenta (imię i nazwisko), który korzysta z urządzenia. Aby wyświetlić poniżej przedstawioną (przykładową) Kartę Urządzenia i Pacjenta należy wcześniej kliknąć w wybrane urządzenie na liście.

Imię i Nazwisko

By wprowadzić lub zmienić Imię lub Nazwisko pacjenta wpisane dla danej opaski najedź na ikonę ołówka (podświetli się na szaro). Po zakończeniu edycji należy kliknąć Zapisz

Zdarzenia
Obsługa, monitoring, historia oraz generowanie raportu

Po kliknięciu w Sekcję Zdarzenia rozwinie się dodatkowe menu z czterema aspektami dotyczącymi zarejestrowanych zdarzeń

Zdarzenia

Sekcja Główna Zdarzenia – umożliwiająca wgląd w podmenu dotyczące zarejestrowanych zdarzeń

Obsługa

Podsekcja Obsługa – lista wszystkich urządzeń z zarejestrowanymi zdarzeniami

Monitoring

Podsekcja Monitoring – lista zdarzeń w tym momencie obsługiwanych

Historia

Podsekcja Historia – historia wszystkich zarejestrowanych zdarzeń

Raport

Podsekcja Raport – możliwość wygenerowanie Raportu ze wszystkimi zarejestrowanymi zdarzeniami

Zdarzenia
Generowanie raportu

Wybór zakresu dat

Wybierz zakres dat (data początkowa i data końcowa) z jakiego ma być wygenerowany Raport

Generuj Raport

Po wybraniu zadanego zakresu dat dla generowania raportu należy kliknąć Generuj Raport

Wybierz format raportu

Wybierz format w jakim raport ma zostać wygenerowany spośród trzech możliwości: PDF, CSV, XLSX